Deliveroo bezorgt maaltijden met waterfiets ter ere van World Bicycle Day

Ook bestellen vanaf het water mogelijk met behulp van GPS

Amsterdam, 3 juni 2019 - Ter ere van World Bicycle Day (vandaag, 3 juni) bezorgen riders van Deliveroo eten op het water vanaf een waterfiets. Met deze ludieke actie wil Deliveroo laten zien dat je werkelijk op elke plek, en dus ook op het water, eten kunt bestellen. De bezorgers van Deliveroo rijden dagelijks door de straten op hun fiets, maar ook op het water weten ze op een milieuvriendelijke manier de bestellingen te bezorgen. In de steden Amsterdam, Delft, Den Haag, Haarlem, Leiden, Rotterdam en Utrecht kunnen bestellingen vanuit de boot worden geplaatst.

Nederland heeft veel kustgebieden, meren, plassen en vooral prachtige grachten. In de zomer is varen een van de populairste bezigheden en ook op je boot willen klanten voorzien kunnen worden van eten en drinken. Daarom maakt Deliveroo het mogelijk om vanaf het water bestellingen te plaatsen. De maaltijden worden dan, los van deze actie ter ere van World Bicycle Day, gewoon met de fiets vanaf de waterkant bezorgd. Hierbij is geen adres of postcode nodig, omdat de bezorgservice werkt met een GPS-systeem, waardoor er vanaf elke plek besteld kan worden.

Over Deliveroo

Deliveroo is een prijswinnende bezorgservice die in 2013 werd opgericht door William Shu en Greg Orlowski. Deliveroo werkt wereldwijd samen met meer dan 80.000 geliefde restaurants, en met 60.000 bezorgers om de beste maaltijdbezorging ter wereld te bieden. Het hoofdkantoor van Deliveroo zit in Londen, het bedrijf heeft daarnaast ruim 2500 werknemers in kantoren over de hele wereld. Deliveroo is actief in meer dan 500 plaatsen en steden in 14 landen, te weten: Australië, België, Frankrijk, Duitsland, Hongkong, Italië, Ierland, Nederland, Singapore, Spanje, Taiwan, de Verenigde Arabische Emiraten, Koeweit en het Verenigd Koninkrijk. Kijk voor meer informatie op: www.deliveroo.nl

- Einde bericht -

Noot voor de redactie (niet voor publicatie):

Voor meer informatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met 2twintig PR:

Sarah Snijder, T: 010 2801555 E: sarah@2twintig.nl

About 2twintig PR

2twintig is een Rotterdams PR-bureau dat werkt aan de reputatie en geloofwaardigheid van mooie consumentenmerken als Becel, Knorr, Playmobil, Deliveroo, bol.com, Haribo, Mora, Robijn, Koninklijke Verkade en Pillows Hotels. Daarnaast werkt het bureau voor opdrachtgevers als Petrogas, New Horizon en Pon Power. Het team van 15 vrouwen en 3 mannen staat voor een creatieve maar pragmatische aanpak, met een persoonlijke benadering en helder resultaat voor ogen. Voor meer informatie zie www.2twintig.nl